تنها ترین تنها

بهش بگین رفت و نموند          اما دلش پیش تو موند

بگین که عاشق تو بود            اگرچه عهدشو شکوند

بهش بگین که خسته بود       دلش ازت شکسته بود

اما نه! اینو بش نگین             اخه دلش میشکنه زود

بگین که چاره ای نداشت        اگه تورو تنها گذاشت

بگین به خاطر تو بود              چاره ی دیگه ای نداشت

گفتی بمون تا برسه              وقتش که آغوشت کنم

بهتر نبود بگی گلم!؟              میخوام فراموشت کنم

حالا دیگه گریه نکن               غصه نخور کی به کیه!

تو که به خواستت رسیدی      اشکات دیگه واسه چیه!

بهش یگین که یادته              خواستی که جاودانه شیم؟

واسه وفاداری به هم             گفتی نشونه ای بدیم؟

بگین که گفت غصه نخور        نشون که سهممون نشد

خدا نخواست اینطور بشه      تقصیر تو نیست که نشد

بهش بگین گریه نکن             این رسم عاشقیست عزیز

یکی باید بسوزه و                یکی به پای اون اسیر

بگین که گریه چاره نیست      برو برس به زندگیت

بگین که جاودانه شد            با این که دیگه زنده نیست

 


نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت23:55---18 مهر 1389
سلام بر تنها ترین تنها وبلاگت خوبه برای تصاویرت نوشته بزار .من عاشق نوشته های پر محتوا هستم اگه می شه از نوشته هات استفاده کنم و از نظرت .منم تنهایی را خوب درک می کنم چون تنها به دنیا اومدم .

سارا
ساعت20:08---18 مهر 1389


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 مهر 1389برچسب:,ساعت 20:4 توسط فرشته| |


Power By: LoxBlog.Com